Опис

Штуцер зміцнений 1105 (M10x1) (штуцер) гальмівної трубки діаметром 4,75 мм, призначений для виготовлення і ремонту трубок гідравлічної гальмівної системи автомобіля. Зміцнені накінечники (чорні) виготовлені відповідно до технології TENIFER-QPQТехнологія виробництва дозволяє отримати деталь, яка в рази перевершує  аналоги по міцності, якості, термінам эксплуатацїї.

Зовнішня різьба ("папа") - М10х1, тип різьби - метричний, довжина - 17 мм, внутрішній діаметр - 5,0 мм, розмір ключа - 11.

Штуцер М10х1 (1105) застосовується у виробництві гальмівних трубок методом вальцовки європейського типу - у вигляді грибка (кульки): Flare. S Type.

Штуцер М10х1 (1105) використовується в гальмівних системах автомобілів таких марок: Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Daewoo, Dacia, Daihadsu, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, KIA, Mersedes-Benz, Mersedes-Sprinter, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Toyota, Volvo, VW.

Використовується в якості універсального кріпления для всіх марок автомобілів. Самий розповсюджений вид накінечників.

Характеристики

Оригінальний номер WHT000078
Довжина 17,0 мм
Тип вальцювання Flare. S Type (грибок)
Внутрішній діаметр 5,0 мм
Різьба штуцера M10x1
Для трубки 4,75 мм
Ключ 11

Технологія

Технологія виробництва дозволяє отримати деталь, яка в рази перевершує аналоги по міцності, якості і термінам експлуатації.

Зміцнені (чорні) наконечники, штуцери, гайки і з'єднувачі:

  • Гарантують точність профілю різьби (клас точності - високий, «А»), завдяки сучасним надточним верстатів ЧПУ.
  • Виключають «зриви» різьблення або «злизування» граней.
  • Вільно витримують зусилля, на які розраховано надійне з'єднання деталей.
  • Чи не іржавіють, не піддаються корозії.
  • Чи не прикипають, що дозволяє багаторазове використання, навіть після кількох років експлуатації
  • Значно краще аналогів витримують вібрацію, вплив температури і зовнішнього середовища
  • Завдяки понад-міцності металу збільшує термін служби деталі в кілька разів.

Зміцнення відбувається за допомогою особливої ​​технології обробки металу - це чиста технологія карбонітрації з подальшим оксидуванням, що дозволяє до 80% збільшити міцність металу і забезпечити корозійну стійкість покриття значно вище, ніж при хромування.

Карбонітрація

Карбонітрація - процес збільшення зносостійкості і міцності металу.

  • Підвищує твердість металу «СТ20» від 160 HB до 450 HB, ми отримуємо деталь в 3 рази міцніше.
  • Підвищує міцність від утоми на 50-80%.
  • Знижує коефіцієнт тертя в 1,5-5 разів.
  • Збільшує опірність корозії на термін в 10 разів вище стандартного.

Під час цього процесу, атоми вуглецю і азоту дифундують в структуру металу, створюючи перешкоди для ковзання, підвищуючи твердість і зносостійкість.

Обробка

Склоструйна обробка - процес делікатного очищення, зміцнення.

Деталь позбавляється від дефектів і дрібних тріщин, завдяки чому підвищується мікро-міцність деталі з нормативних 160 мкм до граничних 270 мкм.

Процес забезпечує захист від накопичення втоми металу і підвищує його міцність більш ніж в 2 рази навіть після багатьох років роботи, в кілька разів підвищується стійкість до корозії.

Оксидування

Оксидування - процес нанесення оксидної плівки на поверхню деталі для отримання захисного покриття, а також для формування діелектричних шарів. Захисне покриття виключає взаємодія металу з зовнішнім середовищем, дозволяє багаторазово використовувати деталь довгі роки.

Відгуки (12)

QR

Штуцер М10х1 (1105) гальмівної трубки 4,75 мм

Рекомендовані товари

,