Опис

З'єднувач зміцненний L-1150 без розвальцювання (рем. комплект) для гальмівної трубки 4,75 мм - дозволяє без спеціального інструменту та допоміжних зєднувань (вальцювання, райдера, штуцера, гайок, перехідників) швидко усунути пробоїну або розрив гальмівної трубки, не знімаючи з автомобіля. Щоб полагодити гальмівну трубку - потрібен прямий відрізок, не менше ніж 5 см і гайкові ключі 10 та 12

Матеріал:
Високовуглецева інструментальна сталь 40X, зміцнена за технологією TENIFER-QPQ (карбонітрація + оксидування).
Всередині латунні втулки.
Технологія виробницства дозволяє отримати деталь, яка в рази перевершує аналоги по міцності, якості, термінів експлуатації.

Коротка інструкція по використанню:
  • Знайдіть місце пошкодження гальмівної трубки
  • Переконайтеся, що прямий відрізок неушкодженої трубки не менше ніж 3 см з кожного боку
  • Відріжте трубку максимально близько до ушкодженої ділянки, вкористовуючи міні-різак TCM-130 (CM-127)
  • Вставте вільні кінці трубопроводу в роз'єм з'єднувача L-1150, попередньо послабивши різьбове з'єднання гайок
  • По черзі затягніть гайки з'єднувача L-1150.

З'єднувач зміцненний L-1150 без розвальцювання - оптимальне рішення для самостійного, швидкого ремонту пошкоджень трубопроводу гальмівної системи будь-якого автомобіля.

Характеристики

Тип елемента З’єднувач
Довжина 30,8 мм
Матеріал Сталь
Внутрішній діаметр 4,8 мм
Для трубки 4,75 мм
Ключ 10, 12

Відео

Технологія

Технологія виробництва дозволяє отримати деталь, яка в рази перевершує аналоги по міцності, якості і термінам експлуатації.

Зміцнені (чорні) наконечники, штуцери, гайки і з'єднувачі:

  • Гарантують точність профілю різьби (клас точності - високий, «А»), завдяки сучасним надточним верстатів ЧПУ.
  • Виключають «зриви» різьблення або «злизування» граней.
  • Вільно витримують зусилля, на які розраховано надійне з'єднання деталей.
  • Чи не іржавіють, не піддаються корозії.
  • Чи не прикипають, що дозволяє багаторазове використання, навіть після кількох років експлуатації
  • Значно краще аналогів витримують вібрацію, вплив температури і зовнішнього середовища
  • Завдяки понад-міцності металу збільшує термін служби деталі в кілька разів.

Зміцнення відбувається за допомогою особливої ​​технології обробки металу - це чиста технологія карбонітрації з подальшим оксидуванням, що дозволяє до 80% збільшити міцність металу і забезпечити корозійну стійкість покриття значно вище, ніж при хромування.

Карбонітрація

Карбонітрація - процес збільшення зносостійкості і міцності металу.

  • Підвищує твердість металу «СТ20» від 160 HB до 450 HB, ми отримуємо деталь в 3 рази міцніше.
  • Підвищує міцність від утоми на 50-80%.
  • Знижує коефіцієнт тертя в 1,5-5 разів.
  • Збільшує опірність корозії на термін в 10 разів вище стандартного.

Під час цього процесу, атоми вуглецю і азоту дифундують в структуру металу, створюючи перешкоди для ковзання, підвищуючи твердість і зносостійкість.

Обробка

Склоструйна обробка - процес делікатного очищення, зміцнення.

Деталь позбавляється від дефектів і дрібних тріщин, завдяки чому підвищується мікро-міцність деталі з нормативних 160 мкм до граничних 270 мкм.

Процес забезпечує захист від накопичення втоми металу і підвищує його міцність більш ніж в 2 рази навіть після багатьох років роботи, в кілька разів підвищується стійкість до корозії.

Оксидування

Оксидування - процес нанесення оксидної плівки на поверхню деталі для отримання захисного покриття, а також для формування діелектричних шарів. Захисне покриття виключає взаємодія металу з зовнішнім середовищем, дозволяє багаторазово використовувати деталь довгі роки.

Відгуки (62)

,